J. R. R. Tolkien's door

6 comments:

alex spunea...

Tare, si dupa usa aia n-ai gasit si ceva carti.
;)

Unknown spunea...

Ba chiar erau toate cartile lui. :)

alex spunea...

Super tare, stiu ca dupa cartea lui a fost facut Lord Of The Ring.
El mi se pare ca a scris (cu privire la film zic) The Hobbit. Da uite ca ma uit acuma pe wiki si vad ca a scris o carte intitulata hiar The Lord Of The Rings

mytyk spunea...

alex,tolkien ESTE autorul acestei carti,de fapt,filmul e facut dupa cartea lui,
ce-mi plac mie lucrurile astea!!!!!!vreau si eu cartea...ai adus-o?:))))))))))

alex spunea...

pai si eu ce am zis?

alex spunea...

Daca citesti tot textul (prima propozitie in special) realizai ca stiu ca filmul a fost facut dupa carte. Eu nu stiam ca numele cartii a fost chiar Lord of the Rings.
Deci nu mai citi printre randuri.
As putea sa spun si eu: "Ce-mi plac lucrurile astea" (cand fac oamenii pe desteptii)

Trimiteți un comentariu